Nya jeans

Köpte mig ett par nya jeans för 99kr. Vilket klipp måste jag säga! Från Gina var dom. Och jag gav den där enkronan som blev över till haiti! Snäll jag är. Och sen skulle jag följa med Emma för hon skulle köpa present till sin farmor. Hon hade 53 kr. Och hon hittade en sak för 54 kr. Typiskt. Och jag hade ju inga mer pengar för jag hade ju bara med mig den där hundringen till jeansen. Skulle inte ha gett den där jävla enkronan tänkte jag då. Men sen mötte hon sin kompis, så då fick hon en krona av henne. Haha. Och sen när vi kommer fram till kassan och hon ska betala. Ja då var det rea på saken. Så då behövdes ju inte den där enkronan. Haha. Jaja, här får ni bilder på mina nya trasiga jeans ;)



Vi tar outfiten på en gång då ;)

Svart linne- veromoda kanske?
svart/rosa skärp- veromoda det med kanske?
Jeans- Gina tricot


naaaajs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0