Önska mig lycka till idag

Ja, idag ska ju jag iväg och provrida en häst. Vore så bra om det gick bra och så. För jag vill verkligen ha en medryttarhäst nu. Jag rider ju bara på skolan nu för tiden. Och det är för lite. För jag vill ju kunna träna på det som vi gör på skolan. Men om allt går bra och så idag så blir det perfekt. För den står i Ås. Och det är ju där jag går i skola. Så då är det bara att jag åker dit direkt efter skolan. För då är det nära och bra. Men jag ska inte ha för höga förhoppningar. För då kommer det inte gå bra alls. Tur att det finns ridhus! För annars hade det varit alldeles för kallt för att rida idag!

Ja, jag tar bussen 13:35 härifrån. Så jag är väl i Ås 14:30. Och jag gruvar mig lite för vart jag ska hoppa av bussen. Men det går nog bra det. Det är ju hållplatsen efter Ås ridskola. Så jag borde veta vart det är. Annars får jag väl mig en promenad också då.

Men nu ska jag fortsätta att chatta med Per. Hihi. Vi hörs sen! Så får ni veta hur det gick!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0