Första dagen avklarad.

Konstigt nog somnade jag inte, så som dom där tanterna pratade. Fast dom pratade snabbt, och vi hade inga frågor så vi fick sluta nästan två timmar tidigare.
Så då träffade jag Kristian. Så gick vi runt på stan lite. Jag köpte min yranbiljett och så. Sen gick vi hem till Micke och var där ett tag. Och bara för att jag ska jobba på ett ålderdomshem imorn så var Kristian såklart tvungen att göra ett jävla sugmärke på mig. På halsen också! Tack, älskling… Hoppas det går att sminka över, annars måste jag nästan ha en sjal eller nåt. För man vill ju göra bra intryck där.
Jaja, sen gick vi till Dante. Och var där ett tag, medans Dante bakade bullar, och paj. Sen gick vi till Micke igen och hämtade min väska som jag hade lämnat där. Sen for jag hem. Jag var inte ett dugg hungrig när jag kom hem, även fast jag bara hade ätit en banan till frukost. Men jag kände mig tvungen att äta ändå. Så jag tog lite spagetti och köttfärssås. Och nu sitter jag ju här.
Det var min dag det. Och ikväll blir det en tidig kväll igen.

Går sugmärken bort snabbare om man her på lite tandkräm?

Btw. "He" är sverges mest användbara ord! Skulle aldrig klara mig utan det. Är det bara här uppe i Jämtland man vet vad det betyder? Jaja, för ni som inte vet så betyder det typ ; sätta,ställa,lägga,placera. Jaa, ni fattar. Typ som engelskans ord ”put”.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0