Yraaan!

Ikväll blir det yran! Jag är pepp! Hoppas det inte regnar bara, har hört att det skulle det nämligen. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Mina leopard-cykelbyxor kanske? Och bara ett linne till? Eller det kanske blir för kallt det. Men jag vet faktiskt inte vad jag ska ha på mig. Kanske en kjol över cykelbyxorna också. Men på armarna då? Tror ni jag klarar mig utan nåt på armarna? Jag lär ju packa ner en jacka, men ändå. Det kändes kallt det. Jag har ju inte så många långärmade tröjor att ha. Ääh, jag hittar säkert nåt att ha på mig. Orkar inte tänka på det än. Jag tänkte hinna duscha innan jag far in också. Men det hinner jag göra efter maten också om jag vill. Så jag har lång tid på mig att leta fram kläder. T-shirt kan jag kanske ha, det blir ju lite varmare i alla fall. För då har jag ju lite mer tyg på axlarna och så.

Men jag skriver säkert ett inlägg imorn också, och berättar om hur jag har haft det. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0