Lördag, Söndag

Igår så var jag och Marielle ute och åkte skoter. Haha. Sen på kvällen for jag, Marielle, Kamilla och Robin till frösön för att kolla på nån vinterakrobatikuppvisning. Det var väl kul. Höll dock inte på så länge. Så sen for jag och Marielle hem till Robin och satt där till typ halv ett. Sen tog vi oss en promenad hem. Och sen satt jag och chattade till typ halv 6. Moahaha! Typ nästan då jag brukar kliva upp när det är skola.

Imorse så väckte iaf Marielle mig typ halv elva. Så jag fick 5 timmars sömn inatt. Haha. Sen kom farmor och åt middag med oss idag. Jag har haft som en liten födelsedag idag. För pappa och dom har firat mej idag. Så nu är jag 1400kr rikare. Och sen fick jag lite godis och sånt. Också lösnaglar ^^ Men på tisdag fyller jag ju år på riktigt :D

Jag ska nog köpa mig en mobil för pengarna mina. En samsung med touch. Blir väl nästa gång jag åker in på stan. Inte imorn, för då ska jag rida. Men kanske på onsdag. Vi får se :D

Längesen jag skrev blogg på riktigt känner jag. Men nu fick ni er ett litet blogginlägg iaf. Vi hörs väl sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0