Älska♥

Snacka om att jag älskar vädret nu!

När jag vaknade imorse och såg att klockan var kvart i 12, så tänkte jag fan! Hela dagen har ju gått. Men sen såg jag hur solen lyste ute. Så jag sprang upp, gjorde mig två mackor och ett glas juice. Också tog jag med det ner och satt mig ute. Efter det har jag bara stekt hela dagen! Superhärligt! Har legat i behå och shorts och bara grillats. Ibland har det till och med blivit så varmt så jag har varit tvungen att gå till skuggan ett tag. Kan ni tänka er?! Haha.

Nu har jag väl nyss tagit mig en dusch. Och snart ska jag ta mig nåt litet att äta. För sen ska vi på gymnastikuppvisning med Linnea. Blir nog roligt att se. Var längesen jag såg hur duktig hon var, så hon lär ju vara jätteduktig nu.

Sen när vi kommer hem blir det väl tacos till middag. Och efter middagen ska jag och mamma prova på att göra lite ljusare slingor. Törs nog inte bli helt blond. Haha, men ljusare kan jag göra det. Så vi gör väl massa ljusa slingor. Men inte så ljusa så att det ser konstigt ut. Ääh, vi får se hur det blir. Vi vet inte riktigt själv hur vi ska göra. Men det visar sig väl. Haha.


Ush, inte vackraste bilden jag har sett iaf. Men, men.

Jeansleggings- H&M
Vitt linne under- Gina
Mönstrat linne- BikBok

Fläta i håret- Made by Julia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0