Död dag.

Idag har jag inte gjort ett skit! Vaknade kvart i 12, kollade ut, såg vädret... Moln,moln,moln... Så jag gick upp och satt mig vid teven. Tänkte sola solarium idag. Men då ska man köpa nå poletter som jag inte vet vart man köper. Och mamma jobbade. Men när hon ringde så hade hon kollat upp det åt mig. Fast man var tvungen att köpa nåt kort för 50 kronor för att få sola där. Så jag och mamma ska göra det sen nån dag. Också kostar det bara 20kr att sola där sen. Till skillnad från där jag solade förut, där det kostar 50kr. Så solningen får bli nån annan dag.

I stället har jag mest bara kollat på teve idag. Suttit lite vid datorn men inte mycket. Nu har jag precis duschat, och mamma har kommit hem. Så nu blir det väl snart mat.

Ikväll kommer Emma♥ och sover här, eftersom vi ska jobba imorn. Vi ska ju jobba imorn och på lördag. Så nu ska vi tjäna päääning! Det är ju bra att vi jobbar ungefär en gång i månaden, för då får man lite extra pengar i slutet av varje månad. I slutet av den här månaden får jag ju 600-700 kr extra för att vi har jobbat en dag. Det är lätt värt det! Man mockar ju bara lite från morgonen. Sen rider man typ bara. Och det är inte stressigt eller nåt heller! Så det är verkligen värt att göra för att få lite pengar. Och vi får ju inte direkt dåligt betalt heller så.

Ja men vi hörs väl!

Jojuste! Imorn kanske det inte blir så mycket bloggande. För jag ska ju först jobba till 16. Sen hem och äta lite snabbt. Och sen försöka hinna till Skippy och rida och mocka innan det blir mörkt. Men jag kaaanske kan få skjuts av mamma till ås. Om jag har tur! Kanske hinner klämma in nåt inlägg. Men det visar sig väl. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0