Näldens dansgala

Igår var jag på dans! Kan ni tänka er? Haha. Första gången som jag var på dans. Och det var faktiskt superkul! Trodde jag inte innan. Men jag hade en riktigt rolig kväll. Träffade flera som jag kände och så, kul att träffa nya också. Ja en lyckad kväll helt enkelt. Jag trodde att jag skulle vara lite ringrostig i mitt dansande, och det var jag väl. Men jag tyckte trots allt att det gick bra! Vissa killar kunde ju inte alls dansa, medans vissa var hur duktiga som hellst. Kul var det i alla fall.

Och idag har jag vaxat Marielles ben. Tydligen gjorde det inge ont alls. Det var fan roligt att dra dom där remsorna haha.

Men nu ska jag hitta på nåt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0