Nationella i matte & Hoppning

Tänk att jag lever fortfarande! :D

Först hade vi ju nationella i matte. Det gick nog bra hoppas jag! vg måste jag ha fått i alla fall. Efter det hade vi typ två timmars rast. Ganska segt, tur att Elin kom till skolan iaf! För Arvid åkte ju kl typ halv tio eller nåt. Men så jag och Elin gick väl omkring och gjorde ingenting pratade med massa folk typ, haha. Sen kom Emma. *Punkt*.

Ja klockan halv tolv for vi i alla fall till vålbacken. Så åt vi lunch där. Korv och makaroner fick vi. Sen red vi, vi hade hoppning. Jag hade väl typ hjärtklappning hela lektionen. Jag fattar fan inte vad det är jag tycker är läskigt. För det är inte så läskigt när man väl håller på. Ändå får jag typ jättemkt pirr i magen, och typ en rädd känsla i mig. Men jag har ju faktiskt egentligen inget att vara rädd för. Eftersom Ann-Sofie fixar så att vi ska komma rätt in på hindret och allt sånt. Så det är ju bara att hoppa.

Det gick väl inte superbra idag, men jag är nöjd ändå. Bara det att jag törs hoppa, och att jag överlevde är ju bra tycker jag. Sen får det väl se ut hur fan det vill, över kommer jag väl alltid. Efter vi har hoppat klart så kollar jag på mobilen. Då hade jag fått ett sms av Marielle där det stod att jag skulle ta det lugnt idag, för att hon hade drömt att jag dog inatt. Då var det ju lagomt läskigt. Tur att jag inte läste smset innan jag red, för då hade jag ju varit hur rädd som hellst! Haha.

Funderar på om jag ska ut och springa idag också? Eller blir min förkylning sämre då? Ääh, vi får se om jag gör det. Jag är trött idag också, men jag kan ju alltid springa i en halvtimme eller nåt.

Bilder får ni inga av mig. För jag hittar inte sladden, den är nog hos pappa. Så ni får tyvärr inga fina bilder förnst på söndag.

Ääh, nu ska jag byta om, för nu blir det en springtur tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0