Förlåt

Förlåt för att jag aldrig skriver.
Men jag mår verkligen inte bra just nu. Mitt liv suger verkligen just nu. Jag är så jävla skoltrött så jag skulle vilja hoppa av skolan. Kristian ska ju flytta till norge på måndag, och jag vill fan följa med han. Jag kommer inte klara mig utan han. För han är just nu den enda som faktiskt stöttar mig. Han är den som gör mitt liv värt att leva just nu. Så jag vill hoppa av skolan och följa med han till norge. Men det får jag inte för han. Så jag får väl gå klart gymnasiet för hans skull. Men det känns så onödigt nu när jag mår såhär. För jag presterar inte ett dugg bra i nåt ämne. Jag bara går på skolan och får närvaro. Hänger inte med speciellt mycket på lektioner och så. Utan jag är som en zombie. Enda gången jag mår bra och är lycklig är när jag är med Kristian. Han gör mig lycklig <3 Tur att jag har han, annars hade jag nog hoppat framför ett tåg eller nåt nu.

Jag ska klara det här för hans skull. Annars kommer han få skuldkänslor och tro att det är hans fel som jag hoppar av.


Kommentarer
Postat av: MiBa

Bit ihop. Det är jobbigt i skolan ibland men om du kan stå ut till du tagit studenten så är det värt det. Jag gick in i väggen 2a året i gymnasiet. Jag har fått läsa mycket efter, så orka lite till och ha en öppen dialog med lärarna så de förstår dig och lägg upp en ev. plan med dem.



Förstår att det är svårt att killen flyttar med, men han kommer finnas kvar och finnas där för dig om han verkligen älskar dig. Telefon och tåg finns ;)



Lycka till i livet.



MiBa

2010-11-19 @ 23:43:04
URL: http://miba.blogg.se/
Postat av: Karro

Du kan ju alltid hälsa på han :DD

Hoppas du mår bättre snart <3

2010-11-20 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0