Fyy

Igår gjorde jag precis ingenting. Tänkte ju göra läxor. Men vad blev det av de? Nää ingenting. Jag bara sov, och drack te. Segt jag vet. 

Imorse så ringde väckarklockan kvart över sju. Halv åtta brukar jag gå till skjutsen. Jag visste att jag skulle hinna, för det är ju bara att klä på sig och gå. Eftersom vi får frukost och så på vålbacken. Men jag orkade verkligen inte! Först och främst trodde jag att mitt huvud skulle sprängas. Jag kunde inte andas heller, och jag hade hur ont i halsen som hellst. Så då tänkte jag att jag kunde ligga och vila idag också. För hade jag åkt iväg så skulle vi rida, och det skulle jag inte orka med. Slapp i hela kroppen och allmänt less. Så jag gick till mamma, sa att hon fick sjukanmäla mig, så det gjorde hon, sen var det bara att lägga sig och försöka sova igen. Vilket var lite jobbigt, för jag kunde inte andas och hade ont i huvudet. Men tillslut somnade jag. Sen vaknade jag halv 10, så då gick jag upp och gjorde frukost. Slog på stort idag! Mannavälling, haha. Supergott. Ville inte göra gröt för det kändes så jobbigt att svälja när jag hade ont i halsen. Men sen gjorde Kristian varma mackor. Så då blev jag så sugen på en sån, så det fick bli de me. Jobbigt att svälja, men gott! Sen har jag legat vid teven hela tiden. Eller nyss gjorde jag klart en läxa. Men jag har den jobbigaste kvar. Huvva, kändes jobbigt. Men jag måste göra lite, för den ska vara klar på fredag, och jag har inte ens gjort hälften. Och då ska det vara fyra A4 skrivna på datorn. Usch! Ääh, jag gör lite senare. Jag har faktist gjort en sak nu.
Okej förlåt att jag bara skriver hur jobbigt det är att vara sjuk. Tror nog alla redan vet hur det är. Men det är min blogg, och här skriver jag allt som händer mig, och om det inte händer nåt roligt så får jag skriva dom tråkiga sakerna. Så ere!
Nää, nu ska jag kolla lite på H&Ms hemsida. Är så sjukt sugen på att beställa kläder! Vi hörs...
"Sjukoutfit"

Kommentarer
Postat av: nejja

sv: mjoo (:

2010-09-22 @ 15:09:37
URL: http://nejjiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0