Huvvaligen

Klev upp imorse och gick till hälsocentralen. Var väl där i en kvart. Sen gick jag hem och la mig i sängen hos Kristian igen. När väckarklockan ringde igen en halvtimme innan bussen gick så kände jag att jag verkligen inte orkade. Så jag slängde iväg ett sms till mamma om att jag stannade hemma sista lektionen också. Jag var ju redan ledig dom två första för att jag skulle till HC, och jag skulle inte hinna dit till nån av dom. Så det kändes så onödigt att fara in till sista lektionen, när jag dessutom mådde såhär jäkla dåligt. Ja jag vet. Det är bara en förkylning. Men det är när den börjar som man smittar mest. Så jag gjorde det nog bra som var hemma idag. Okej jag lär ju smitta imorn också, men kanske inte lika mycket. Får vi hoppas...
Jag borde göra lite läxor idag. Men jag har inte varit på humör verkligen. Jag har typ bara legat i soffan hela dan. Sen kom jag ju på att jag kunde dra igång en film, men då somnade jag ju direkt. Så nu har jag sovit lite också. Och nu tror jag att jag ska ta mig lite mer te, och sen kanske sova lite mer. Och hoppas att jag vaknar och har lust att göra lite läxor. Jaa, hoppas kan man ju göra.
Nää, godnatt.

Kommentarer
Postat av: nejja

kooool headeer br333h (:

2010-09-21 @ 15:43:21
URL: http://nejjiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0