Handduksturban



Så snygg jag är nyduschad, haha.
Orkade dock inte tvätta bort sminket, så det gör jag sen.

Idag har det varit en skön dag. Vi höll bara på med massa foder på skolan. Och sen for jag och red. Och satan vad pigg Parad var! Har nog aldrig varit med om att han varit så pigg! I varje uppförsbacke vi travade så ville han galoppera. Och när jag sa ifrån så blev han lätt i rumpan. Trodde nästan jag skulle flyga av nån gång där. Haha men fasen så roligt det var. Men ibland blev han lite väl pigg, men då körde jag riktigt med dressyr på han, och då skärpte han sig. Haha kul va de!

Men nu ringer Kristian på skype, så nu ska jag babbla lite med han. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0