ICA

Jag och Marielle drog till ica en sväng. Vi köpte lite lördagsgodis, och jag köpte även hårfärg. Vanligt mörkbrunt, hoppas det blir bra bara! Hade lite beslutsångest om jag skulle ta en rödare. Men skit samma, tyckte dom var för ljusröda. Så nu kör jag på vanligt mörkbrunt hår. Om det nu blir mörkt av det så. Men det borde det bli.

Vi har även suttit ute i solen ett tag. Men det blåste så jäkla mycket så det var inge skönt. Jag har inte pluggat så jättemycket. Har läst igenom instuderingsfrågorna till körningen, tycker jag kan dom hyffsat. Men jag måste ju kunna mer än bara dom frågorna. Men godkänt borde man få av att kunna det i alla fall. Men det som bekymmrar mig är attjag måste få minst VG i betyg i körning. Annars kan jag inte få mvg i hela den kursen. Jag ligger ju på mvg i ridning, och får jag bara g i körning så drar ju det ner betyget. Så jag hoppas verkligen att det går bra på det här provet nu! 

Sen skulle jag ju ringa Lotta, men hon svarade inte. Så jag måste komma ihåg att ringa lite senare. Påminn mig! :P

Nej nu ska jag göra nånting vettigt! Vad jag tycker är vettigt är dock en helt annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0