Läget är såhär

Filmen vi hyrde igår var asbra! Den borde ni verkligen se! Ville bara inleda inlägget med det.

Men nu är det så att jag FÖRSÖKER att plugga. Men det går helt åt skogen. Jag har ingen bok här. Jag missade lektionen som handlade om det. Jag hittar inget på internet. Jag kan inte tänka. Jag orkar helt enkelt inte. 

Har hur mycket som hellst att göra, men jag tror fan jag skiter i det. Gör det ikväll om jag orkar det. Ann-Sofie vill att jag ska ha mvg i alla teoretiska ämnen för hon förstår inte varför jag inte skulle ha det. Känns som jag har världens press på mig. Jag vill plugga, jag vill ha bra betyg. Men det går verkligen inte, jag orkar helt enkelt inte. Jag försöker verkligen. Satsar allt på hästämena. 

Hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0