Vackra vänner ♥

Idag har vi varit på Wången på en föreläsning om avel. Det var väldigt intressant, och en rolig tur. Vi kom dit och åt lunch. Sen hade vi typ en timme till föreläsningen började. Då satt vi oss ute och solade lite. Gud vad härligt det var! Jag har typ bästa klassen ju, haha. 


Titta vad softa vänner jag har! Bara slappa i solen är sååå skönt! 

Sen när vi for hem så ville vi gärna hinna med en buss. Så jäklar vad Ann-Sofie gasade på! När vi kom fram till busshållplatsen så åkte precis bussen. Men Agnes hann ut ur bussen och vinka. Så vi hann med bussen, härligt. Tur att det inte var en stadsbuss, för dom hade aldrig stannat åt oss. Det var "hallåhallå"-killen som körde, haha. Och han brukar ju vara snäll.

Igår for jag till Kristian efter jag hade ridit. Hur kul som hellst att träffa han igen. Var så himla längesen. Så sov jag där, så trevligt så! :) Som jag saknat han. Hoppas på att få träffa han snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0