Dyngsur

Jag och Carina var och red. Från början så duggade det bara lite, och solen kom fram en stund. Men när vi var som längst bort, när vi hade ridit hälften. Då kom ju den jävligaste regnskur jag varit med om. Blev blöt ända in i trosorna. Regnjackan klarade ju inte av denna regnskur heller. Och jag hade såklart glömt att min mobil var i jackfickan. Så den ville inte alls starta nu. Plockade isär den och det var ju dyngsurt ända in till simkortet. Fanfanfan. Har använt hårfönen lite på den. Och nu ska den få ligga och torka ett tag sådär. Snälla mobil, jag vet att jag inte varit så snäll mot dig. Men vakna upp är du snäll. Jag har inte råd att köpa en ny. Och om jag ändå ska köpa en ny är det lika bra att köpa en iphone4 på en gång. Och det är dyyyyrt!

Allt handlar om pengar hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0