I don't get jealous when I see my EX with someone else, because my mom always told me to give my old toys to the less fortunate.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Faktiskt inte en blekaste. Men ikväll ska väl jag och mamma till hällesjö på dans. Det blir ju kul! Vet ju några som ska dit så! :) 

Dans är nåt jag tydligen alltid har råd med. Har tänkt på det. Jag försöker spara pengar så mycket som möjligt. Men sånt jag aldrig bry mig om att jag slösar pengar på, det är chips, godis och dans. Det har jag alltid pengar till. Tro det eller ej. Så jag kommer bli pank på grund av all dans. 

Men nu ska jag hitta på nåt annat. Vi hörs när vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är dagens blogg, "vad är lycka för dig?" avslutad! Titta in och se om du är en av vinnarna. / Holgersson

2011-08-17 @ 21:12:26
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Postat av: Celine

Sv; Jo då :D

2011-08-17 @ 21:18:45
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0