Kortfattat

Igår så for jag in och mötte upp Alex, för jag visste inte vart han bodde. Så sen for vi till han. Vi anmälde oss till en buggkurs! Haha, fan vad roligt. Och jag fick se lillbäsen. Såå sööt såååå! Kollade även på film, bounty hunter. Faktiskt riktigt rolig! Sen kom vi på att vi skulle gå och hälsa på Pontus, så det gjorde vi. Han var trött,trött,trött. Sen for vi till dooonken. Då kom Marielle och Agnes och gjorde oss sällskap. Och lika som vid våra middagar hos pappa, så kommer vi in på sånt som man inte ska prata om när man äter. Haha.

Det var lite kortfattat om igår. Kul hade jag iaf!

Nu ska jag ta och äta nån frukost hade jag tänkt. Tror inte jag orkar göra nåt avancerat bara, haha. Vi lär väl höras sen :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Cool design! :)

2011-08-12 @ 11:53:35
URL: http://Http://linneahettemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0