Spanien

Nu kliver Alex på tåget till arlanda! Sen imorn far han och några kompisar till Spanien! Snacka om avundsjuk jag är! 

Jag har i alla fall haft det trevligt med han idag. Först följde jag med han och hans pappa och kollade på skor till han. Blev två par till han. Ett par sneakers och ett par kängor. Sen bjöd hans pappa oss på lunch. Asgott! Tre små rätter! 

Efter det följde jag med och "hjälpte till" att packa. Haha. Lätt att vara kille! Bara slänga ner lite kläder så är det bra sen, haha. Gick fort. Sen kollade vi på how i met your mother, två avsnitt. Och sen fick jag skjuts hem. 

Riktigt trevlig dag! Men nu ropar mamma att det är mat. Så vi hörs väl nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0