Summering av Yran

Det blev en jäkligt lyckad kväll i fredags! Bland dom roligaste kvällarna i mitt liv! Orkar inte berätta nånting. Utan ni som var med vet hur kul vi hade! Somnade vid halv 7 i fredags. Fyfan vad roligt vi hade! 

Lördagen blev också ganska rolig mot slutet. Men fredagen fick den här helgen till att bli den bästa.

Nu har jag precis varit och ridit. Vi klättrade lite med Crusse och Parad. Plus att vi hade en tjej till med på en arab. Det var kul. För från början var Parad ovanligt seg och bara lunkade på. Sen mot slutet så blev han helt galen, haha. Höll typ på att dra ur mig ur sadeln. Men det gick bra, och fan vad kul det var.

Snart ska jag nog in en sväng till stan och träffa kristian. Var längesen nu! Har inte träffat han sen innan turkiet nån gång!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad jag är bitter över att jag missade yran! Campingen där är ju helt underbar :)

2011-08-02 @ 15:26:23
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0