Tältat

Nu kan jag checka av tältat på min att-göra-lista under sommaren. 

Jag och Kristian var lite random och kom på igårkväll att vi ville tälta. Så vi for till Brunflo för att hämta tält, sovsäckar och liggunderlag. Sen gick vi en bit in i en skog. Där slog vi upp tältet bland massa träd, knappt så tältet fick plats. 

Det är faktiskt ganska mysigt att tälta. Men fan vad ont i ryggen jag fick av att sova på bara ett liggunderlag. Alltid när jag har tältat så har jag haft en luftmadrass eller nåt. Nu hade jag inte ens en kudde, för det vart så mkt att bära haha. Tur att jag har Kristians arm säger jag bara! Hahaha.

Nu ska jag, Marielle och Sara ta oss en promenad till ica. Vi ska köpa B&J's. Mumma va?! Jag tar såklart min favorit cookie dough. Hoppas den inte är slut bara! Haha.

Har varit sjukt sugen på B&J's hur länge som hellst ju!

Kommentarer
Postat av: en värmlands tjej

härlig blogg header du har :D kolla in min :D

2011-08-03 @ 01:39:10
URL: http://MyBloggNotYours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0