Touchmobil utan touch, vad blir det?

Jag fick äntligen nåt liv i min mobil, efter ha använt hårfön och ugn. Men tyvärr så funkar inte touchen längre. Så då är det ju inget att ha. Nu ska jag spara ihop pengar lite till så jag har råd med en iphone 4. Men sen är jag helt jävla pank, skitliv.

Tänkte köpa lite saker som är nödvändigt först. Som block och sånt till skolan. Och en mascara. Sen kan jag ju inte gå i tygskor hela vintern heller. Och egentligen hade jag tänkt köpa en ny byrå och ett par nya ridskor. Men det kan jag ju fetglömma nu.

Nu har jag verkligen inga pengar jag kan slösa på nånting. Allt kommer gå till en fucking iphone4.

Varför kretsar hela världen runt pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0