Ansiktsmask



Var ju tvungen att tänka lite på att slappna av idag också. Har ju gjort så mycket idag så det förtjänar jag verkligen!

Först var jag ju upp och red vid 10 imorse. Vi red exakt 18,5 km. Sen for jag, mamma och Lena till medvinden och åkte skridskor. Det blev kallt efter ett tag. Så vi gick och fikade. Sen for vi på rusta. Där fick jag mig en ansiktsmask av mamma. Också fick jag en fleecetröja. Den jag har på mig på bilden. Efter det for vi vidare till ixo. Där fick jag mig såna här vägg-ord, som det stod "be happy" på. Det ska jag hänga på mitt rum! När jag kom hem så gick jag raka vägen till stallet igen. Så tog jag in hästarna, och höade. Sen gick jag hem och åt pizza till middag. Nu sitter jag här och mamma ska snart på krogen. Så jag blir hemma själv. Sitter och pratar med Kristian och lär nog göra det hela kvällen om jag gissar rätt. Har planerat att åka till Kristian på torsdag. Är ju ledig på fredag så. Passar ju perfekt. Känns så skönt att man kan ha kvar kontakten så bra även fast det är slut. Och jag vill aldrig förlora han ur mitt liv. Han har en stor del av mitt hjärta. Men nu blir det nog mer att fokusera på mig själv. Jag mår hyfsat bra nu iaf. Skönt att prata med kristian ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0