Förkyld!

Jag har blivit så jäkla förkyld! Kan typ inte prata, andas eller svälja. Har så himla ont i halsen. Och det bara rinner ur ögonen och näsan. 

Skippade att rida på skolan idag. För jag tänkte att ifall jag blir anfådd så är väl det kanske inte så bra. Men sen kom det fram att dom bara skulle skritta. Men ändå, orkar typ ingenting idag. 

Struntade även i att rida ikväll. För jag klarar nog inte av att trava/galoppera i en mil utan att snyta mig. Och ingen ork har jag i kroppen heller.

Så nu ska jag vila upp mig riktigt för imorn är det friluftsdag på skolan. Och då blir det Bydalen för mig. Kommer bli riktigt kul det! Så jag ska göra iordning fika och sånt till imorn nu ikväll. Blir väl kanske varm oboy, baguette, fingrar, bullar. Och sen vet jag inte om det blir nåt mer. Blir awesome!

Så vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0