Godmorgon

Tänkte vara duktig idag och kliva upp kl 8. Så jag ställde väckarklockan på det. För jag tänkte att det kan vara bra att ställa om sig lite. För imorn får jag ju inte sova lika länge. När väckarn ringde kl 8 så snoozade jag tills det inte gick att snooza längre. Så då stängde jag av den. Och sen vaknade jag 10. Jahapp.. Bara att kliva upp då. Då hann jag ju inte göra det jag tänkte göra. Eller jo det kanske jag hinner. Tänker sätta upp nåt väggord på väggen min. Och sen tänkte jag plugga lite biologi. Kan faktiskt behövas, för jag har prov imorn. Men jag hinner ju plugga lite ikväll också. 

Nu är det väl dags att börja med dom här sakerna, innan jag börjar. Börjar ju inte förns efter 12 nån gång, så det är nog ganska lugnt.


Tar på mig min nya mysiga rosa fleece. Så härlig! Och billig var den. Typ 80-90kr på rusta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0