morsning korsning

Ställde väckarklockan sju. Stängde av den i sömnen och vaknade sedan 7:40. Tur att bussen inte går förns 8:40 då! 

Idag har jag i alla fall två prov. Tror inte det kommer gå vidare bra. Men man kan ju hoppas på att dom har gjort proven lätta den här gången.

Jag sov med blött hår inatt i alla fall. Så det står åt alla håll idag. Usch och fy. Men jag får skylla mig själv när jag duschar så sent så jag inte kan starta fönen utan att väcka nån.

Idag efter skolan så måste jag köpa en present till min syster. För hon fyller år på fredag. Och jag måste ge henne den på onsdag, för på torsdag efter skolan så far jag till Norge direkt. Kan ju inte skriva här vad jag har tänkt att köpa. Men jag vet iaf vad hon ska få. Hoppas hon blir nöjd bara!

Näe nu ska jag nog gå till bussen snart. Så jag ska göra mig iordning det lilla jag har kvar. Vi hörs! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0