Andra delen inskickad

Nu har jag skickat in andra delen av svenskan också. Skönt att ligga lite före kan jag lova. Hela mitt skolliv har jag skickat in saker dagen innan. Nu ligger jag långt före till och med. Och det känns fan underbart. 

Jag har även hittat en eventuell praktikplats. Har mejlat och frågat. Och hon svarade att jag skulle berätta mer om mig själv. Och det finns boende där att hyra. Och jag skulle då få hyra det billigare. Men jag måste höra med Annika på skolan lite hur det funkar. För det är ett stuteri i SKÅNE. Jag vet långt bort. Men det kan ju vara kul att prova på. Jag vet inte om skolan betalar nåt eller om man måste betala allt själv. Så jag ska höra med dom om pengar och sånt. Och blir det för dyrt för mig så kan jag nog inte vara där. Då får det nog bli stuteriet här i marieby. Trots att dom typ bara har travhästar där. Vilket jag då tyckte skulle bli lite tråkigt. Jaja. Det är ju bara i tre veckor... Suck

Älsklingen min vill inte att jag ska dit. Så nu har han gjort mig på dåligt humör. Jaja, han får tycka vad han vill. Får jag chansen att åka dit så åker jag väl dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0