Back on track benskydd

Har fått lånat ett back on track benskydd av Carina nu till mitt knä. Hoppas det fungerar! För det känns verkligen som att det kommer göra det. Känns jättebra när man har på sig det.

Back on track är nåt jag verkligen skulle rekommendera er! Om ni har ont nånstans. Det kan vara allt från en vrickning i foten till reumatism, konstant värk i leder och så. Använd back on track regelbundet så lovar jag er nästan att det blir bättre. 

Dock finns det en nackdel. Det är så jäkla dyrt. Eller ja, det är väl värt det om man verkligen behöver det. Men det kostar en slant kan jag lova. Back on track finns både för människor, hundar och hästar. Det är väldigt vanligt att man använder det på hästar också. På skolan finns det några hästar som använder back on track täcken på nätterna. Och vissa benskydd. Carina använder benskydd och täcke på parad och benskydd på crusse.

Det kan även vara bra att ha som förebyggande under träning eller tävling. Carina till exempel använder alltid back on track strumpor när hon rider. Det finns verkligen allt inom det märket. Från strumpor till tröjor och jackor, till ridhjälmar och knäskydd. Allt man kan tänkas behöva.

Så jag ger ett stort + till märket back on track! Riktigt bra.

Knäskydd Täcke Classic Haze Hundhasskydd Mössa

Kommentarer
Postat av: Rebecca Dalby

Jag har back on track benskydd till häst.

2011-01-24 @ 23:17:06
URL: http://rebeccadalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0