Blablabla

Jag har insett en sak nu!

Min blogg är typ den onödigaste bloggen i världen. Jag skriver typ bara det jag känner för, och jag har inte ett dugg fantasi. Så det jag känner för är typ vad jag gör om dagarna. Och hur kul är det på en skala liksom? Förut förstod jag aldrig varför jag hade så lite besökare. Jag började skriva kanske 8 inlägg om dagen. Men alla var typ hur tråkiga som hellst. Sen tappade jag blogglusten och skrev mindre och mindre. Och jag förstod fortfarande inte varför min blogg hade så lite besök. Nu på senaste tiden har jag alltid skyllt på att jag skriver ju så lite. Det är nog därför ingen gillar min blogg. Men idag slog det mig! Jag har världens tråkigaste blogg. Jag har inget speciellt intresse jag skriver om. Typ modeblogg och liknande. Utan jag skriver om hur tråkiga saker som hellst, och inte ens ofta. 

Visst, det är säkert kul för min släkt eller nåt. Eller om jag hade haft nån långt bort som läste min blogg som ville veta hur mitt liv gick och sånt. Nån som man annars inte håller så bra kontakt med. Men nu är det så att jag tror inte nån tänker så om just min blogg. Det skulle vara om Kristian ville veta vad jag gjorde om dagarna. Men eftersom jag pratar med han på Skype varje dag så tror jag inte han orkar sig in på min blogg. 

Jag läser knappt mina vänners bloggar, så då kan jag ju inte förvänta mig att dom läser min.
Jag kommenterar typ aldrig nån annans blogg, så på så sätt har jag inte heller kunnat fått besökare.

Nu precis i detta ögonblick insåg jag en till sak.

Det är inte min blogg som är dålig. Utan det är jag som är en dålig bloggerska. Haha. Jag verkar totalt ointresserad av bloggvärlden. Okej jag läser de flesta stora bloggar. Men så mkt mer bryr jag mig inte, haha.

Okej, nu fick ni ett till sånt här ointressant inlägg av mig igen. Varsågod. Hoppas ni blev underhållna, hahah. 

Godnatt med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0