Fil och flingor

Sitter nu och äter frukost. Vaknade faktiskt av mig själv en kvart innan väckarklockan skulle ringa. Skönt att slippa bli väckt av väckarklocka för en gångs skull.

Ska iväg och rida Crusse om en timme. Och idag är det faktiskt plusgrader. Så jag sitter och överväger om jag behöver täckbyxor eller inte. Men nu precis i detta ögonblick kom jag på att jag bara ska skritta ju. Så jag borde nog ta täckbyxor för att hålla värmen. Ja, det gör jag nog. 

Efter jag har ridit tror jag att jag går hem en sväng. Sen går jag tillbaka och longerar Manne. Han behöver ju också röra på sig. Så då longerar jag han lite. Om det nu går bra, vet ju inte om han har blivit longerad förut. Men det tror jag knappast att Skippy hade blivit heller då jag var medryttare för han. För då när jag skulle longera han så fattade han aldrig att han skulle gå runt mig. Men det gick ju bra tillslut det med. Lite lat bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0