Hälsocentralen

Var på hälsocentralen idag med mitt knä. Det ända dom säger jag ska göra är att äta ipren morgon och kväll för att minska inflammationer. Och sen får jag inte rida på en vecka ungefär. För knäet ska få chans att vila under tiden jag äter ipren i fem dagar. Vi får se om det funkar. Hoppas verkligen det blir bättre fort nu! Orkar inte gå och ha ont i knäet.

Och enligt Ann-Sofie så måste jag ha intyg till henne om att jag faktiskt har ont i knäet. Hon är så sur nu för tiden känns det som. Vet inte hur jag fixar intyg men. Man ska väl förfan inte rida om det gör ont? Fattar hon väl. Hon vet ju att jag är less på skolan och så. Så hon tror väl att jag försöker smita undan. Men hur dåligt jag än mår har jag aldrig smitit undan skolan. Och hon är ju min mentor så hon ser ju mina betyg. Då borde hon fatta att jag inte smiter undan så fort jag får chansen. Jaja, hon får väl tro så om hon vill. Jag ska iaf försöka fixa fram det där jävla intyget. 

Jag fick sluta efter lunch idag för ena lärarn va sjuk. Och han vi skulle ha efter lunch hade håltimme. Så då tyckte han det var lika bra att ta lektionen innan lunch. Så vi blev ledig efter lunchen. Härligt. Så det ver ju då jag gick till hälsocentralen. Sen tänkte jag ju prata med Kristian på skype innan han skulle iväg på basketträning. Men så läste jag på facebook att han hade fått jobb på nåt dagis idag. Kul för han! Så jag får väl vänta tills sent ikväll då han är hemma igen. Men vafan jag måste väl kunna klara mig utan han en dag iaf. Haha, näe jag gör nog inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0