Härligt väder!

Jag hade en himla mysig ridtur idag! Hade klätt på mig perfekt med kläder. Jag skippade täckbyxorna och det var väl tur det. Det var jätteskönt ute, perfekt temperatur och allt. Jag red uppe i Grytan, och jag hann precis över järnvägen innan bommarna börjar gå ner, och det börjar plinga. Så jag hade ganska tur så. Jag både travade och skrittade. För jag tror det är bra för knäet om jag rör lite på det iaf. 

Nu har jag varit in och ätit lite lunch. Och hästarna har fått lunch. Så nu ska jag snart gå dit igen och longera Manne. Hoppas det går bra iaf. Och Carina skulle kolla på. För hon ville se hur vi hade lärt oss på skolan. Jag hoppas att det går bra då, så jag inte skämmer ut mig. Haha, ääh. Det är ju bara bra att få öva lite. Både för min och Mannes skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0