Hemma idag

Var ju hemma från skolan idag. Eftersom det inte var nån mening att åka dit när jag har ont i knäet. Kan ju ändå inte rida, och det var det ända vi skulle göra idag. Okej, kanske hade dom lite teori. Men jag får fråga Arvid vad dom gick igenom och om jag missade nåt. Och har han antecknat nåt så får han kopiera, det är han skyldig mig ;) Haha. 

Jag passade i alla fall på att sova ut lite idag. Vaknade tjugo över tio. Då klev jag upp, tog mig lite frukost, och sen satt jag mig och gjorde klart svenskan. Så nu är första delen avklarad. Ska bara skriva över det på datorn, och skicka in det. 

Sen skulle mamma ut och gå med grannen Leo. Och han var hundvakt åt sin dotters hund. Supersöt. Så då fick jag ta "Mini" och ut och leka med henne lite. Medans dom var ute och gick. Verkligen världens sötaste hund. Sån vill jag ha! Hon är väl runt ett halvår gammal, och hur söt som hellst. Tog nån bild som ni kan få se :) Sa också att jag kan gå ut med henne ikväll också om han ville det. Är ju bara bra med friskluft för min del. Och hon var himla rolig att ut och gå med. 






Puss. (Ursäkta minen, men jag var inte beredd xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0