Mina skor

Mina skor har blivit utbytta. Så nu känns dom jättekonstiga. Skit också. 

Jaja, nån måste ju förr eller senare fatta att den har fel skor. Hoppas jag. 

Nu har jag precis fikat lite. Så jag ska iväg och rida snart. Vi ska klättra och så. Så det bli väl mest skritt. Så klä på mig får jag nog göra. 

Jag har jäkligt ont i knäet iaf. Kan nog inte rida på fredag ändå. Fan då. Jävla knä. Ska till skolsköterskan imorn igen. Höra vad hon tycker jag ska göra. Tänk om jag inte får rida på jättelänge? :/ Det klarar jag fasen inte. Det brukar ju inte göra ont just då jag rider. Utan det brukar gå över då. Och göra ont efteråt. Men idag gjorde det till och med ont när jag red. Fick typ pausa lite då och då. 

Men nu ska jag iväg och rida. höll inlägget opublicerat ett tag. Men nu ska jag rida iaf. Hörs väl kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0