Morning

Ja godmorgon på er. Jag snoozade i en timme i morse. För jag insåg först att jag kunde ta en senare buss. Och sen kom jag på att jag inte behöver äta frukost på morgonen. Och sen kom jag på att jag inte behöver packa nåt heller. Så nu sitter jag vid datorn tills jag ska gå till bussen. Blev ju typ klar på 5 min. 

Efter skolan tänkte jag ju rida. Men jag ställde in det. För jag har så ont i knäet så jag kan ju inte rida. Kan ju inte gå utan att det gör ont och typ knäcker till där inne hela tiden. Så imorn går jag till skolsköterskan och kollar upp det. Hör vad hon säger om att rida och så. Ja jag har kanske eventuellt benhinneinflammation. Och det är ju inte det roligaste.

Men nu ska jag snart gå till bussen. Skriver när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0