Ont i knä

Har ingen aning om vad jag har gjort med mitt knä. Jag trodde det var ett blåmärke. Men det syns inget, och det gör ont när jag böjer och sträcker ut benet. Typ ett blåmärke inombords. Jag kommer inte ihåg att jag har gjort illa det heller. Så jag vette fan vad jag har gjort. Det är ju jobbigt för det gör ont när man rider. Speciellt när man travar och rider lätt, eftersom då böjer man på benen hela tiden.

Ääh, lite till kan jag väl stå ut. Det är imorn jag ska jobba. Sen får jag typ vila knät tills på måndag. Eller jaaa. Jag lär väl ska gå lite från nåt tåg och så nu när jag ska till Kristian men det är inte så farligt.

Nu är biljetterna bokade iaf. Både dit och hem. Dom kommer skickandes på sms senast 24h innan resan. Brabra. Klart och betart!

Jag läääängtar så efter min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0