Sleep tight

Nu börjar klockan närma sig läggdags. 

Ikväll har jag planerat en tripp till Norge. Far dit fredag morgon och sen far jag hem söndag kväll. Saknar min lilla älskling. Men äntligen ska jag få träffa han igen, hihi. Glömde att boka biljetter till tåget. Men jag gör det imorn. Pappa måste ju hjälpa mig eftersom jag är under 18. Så jag kan inte boka själv. 

Imorn blir det jobba igen. Har en känsla av att jag kommer ha massor med träningsvärk. Och trött i hela kroppen. Men lite kan jag väl stå ut med nu när jag tjänar pengar. Det vore bra om jag hade ett helgjobb. Typ på sibylla kanske. Eller typ ica. Eller nåt i brunflo iaf. Så det är gångavstånd. Vore superbra att ha ett jobb nån gång i veckan, så man tjänar lite extra. För då behöver jag inte spara precis alla pengar jag äger. Ja, jag får väl gå nånstans och fråga. För jag tror inte precis att jag får nåt jobb om jag bara sitter hemma vid datorn. Jag måste ju AGERA. Haha.

Fasen vad det känns som jag vill göra mycket. Jag vill börja träna. Jag vill jobba. Och sen ska jag ha tid att rida på sidan av.

En bild på mig med min ääälskade dator. 

Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0