Sugen på

Jag är sugen på en ny bloggdesign. Men jag orkar inte göra nån header. Eftersom jag använder mig bara av paint när jag gör mina designer. Och det är segt + att det blir dålig kvalité. Och jag kan ju inte säga att dom blir världens snyggaste heller. Jag vill så gärna ha typ photoshop. Men om jag nu fixar det så kommer det ju ta tid innan jag lär mig hur man gör bra och fina designer. Så det sket sig ju. 

Sen har jag ju typ inga bilder jag vill använda på min header heller. Jag vill gärna ha en där man ser hela min kropp. Och nån sån bild har jag inte. Så jag väntar nog tills sommarn när man är lite brun och när man kan ta bilder ute så man inte behöver pälsa på sig så mycket kläder. Haha.



Jag just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0