Vafan

I fredags var jag ju inte på skolan för det var bara ridning. Och jag kunde ju inte rida för mitt knä. Och imorn är det också bara ridning. Så då äre ju ingen mening att fara imorn heller. Och jaaa, jag ska fixa det där jävla intyget. Men lugn bara.

Så vad ska jag göra imorn då. Jag vill träna på nåt sätt. Men vad fan kan man göra som inte anstränger knät? Simma? Men jag vill inte riskera att bli sämre i knät. Vi får se vad jag gör. Tråkigt att sitta hemma hela tiden också. 

Jag har i alla fall skickat in svenskan nu. Så nu får vi hoppas på att svaren är rätt. 



Kommentarer
Postat av: lijjna

lägga till varandra på bloglovin?:)

2011-01-23 @ 12:35:06
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0