Ännu hetare

Idag är det ännu hetare ute än det var igår. Igår orkade jag knappt vara ute och sola för man svettades ju ihjäl. Tänk er då idag! Och klockan är bara 20 över 11! 

Idag ska jag hämta ut min lön på banken. För tydligen hade dom inte satt in den på kontot fast dom har mitt kontonr och allt. Jaja, så jag åker dit en sväng så jag har pengar under yran, haha. 

Yran börjar ju ikväll för faan! Det här har man längtat efter bra nog länge kan jag lova er! Jag kan inte en enda låt med nån artist som kommer typ. Men skit samma, jag kommer ha lika kul ändå! Hela stämningen är bara underbar! 

Igår tog jag och städade det som gick på mitt rum. Jag har ju fortfarande inte fixat byrån, så jag har ingenstans att he grejerna jag äger. Så det blir så himla stökigt. Men nu är det hyfsat i alla fall.

Ja vi hörs väl nån gång framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0