Kubb

For till torvalla lite sådär spontant ikväll. Där träffade jag Emma och Nicole. Åkte och plockade upp Therese och Johanna. Vi åkte på coop och köpte chips och dricka. Sen for vi till körfältet och hade picknick och spelade kubb. Kom även några till dit, men tyvärr minns jag inga namn, är för trött just nu xD Haha.
Jag har insett att kubbturneringen som jag ska på på lördag kommer gå åt skogen! Jag suger verkligen på kubb! Träffade inte en enda, men jag är hur nära som hellst hela tiden! Så seeegt! 

Men jag säger som Emma. "Vi jobbar som ett lag".

Nu blir det nog läggdags. Skulle vara skönt om man vaknade typ kl 8 helt utvilad. För då skulle jag kunna göra klart min byrå innan det blir aldeles för varmt. Idag när jag stod och slipade på min byrå så rann ju svetten på mig. Tror jag och Marielle ska ta och bada nånstans imorn, hade varit riktigt härligt! Har ju bara badat en gång den här sommaren, och det är i forsaleden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0