Låter bilderna tala för dagen

Har varit på kubb-tunering. Vi kan väl säga att vi vann på att vara sämst. Dock på grund av att några lagmedlemmar blev väldigt påverkade väldigt snabbt.



Jag tog plats på playboy-filten mellan matcherna. Och jag satt där och drack så glatt min cola. Medan de andra pressade i sig saker som dom inte alls tyckte var gott. Så jävla ovärt! Det var väl jag och en tjej till som var nykter. Resten var påverkad. Till och med de vuxna! Hahaha. Fick mig ett cigarettpaket också. Bara sådär, helt oöppnat också. En som gav det till mig ist för den som han skulle köpa den till. Dock gav jag den till hon som hade beställt det.

Vi var även i världens ödemark! Och nån hade klippt av nån ledning eller typ fällt masten eller nåt. Men iaf. Det gick inte att ringa eller smsa med mobilen nånting. Och jag hade sagt till pappa att jag skulle höra av mig när jag ville hem. Men jag lyckades få iväg nåt sms där jag skrev kl 6. Så det var ju tur det! Så pappa kom kl 6 och hämtade mig. Perfekt! :) Annars hade jag väl blivit kvar där tills han började sakna mig, haha! 

Inte en enda bild på kubbspelandet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0