Awesome kväll!

For på dans. Eller jaa, for och for. Jag gick. För det var ju dansgala uppe i brunflo. Och fasen vad kul jag hade! Även fast det var som en bastu där inne och ingen ventilation typ. Men alla var lika svettiga så det var inget att bry sig om, haha. Myysigt. Träffade massa trevligt folk tack vare Emil och Malin. Dom brukar ju vara på dans, så dom känner ju alla dom som är bra på att dansa typ, haha. Så då lärde jag känna "dom bra". Och fick dansa med massa som var hur roliga som hellst att dansa med! Lärde mig massor under kvällens gång. Och fan vad kul det var. 
Jag tror nästan att jag måste börja åka på dans oftare! Det är faktiskt kul när man väl kommer in i det.

Jag hann till och med få mig lite massage under kvällens gång. Haha, den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0