Läggdags

Har varit hos farmor ikväll. Så trevligt så! Hon bjöd på äppelpaj, jordgubbar och vaniljvisp. Supergott! Så nu är jag minsann mätt iaf! 

Vi var ju in en sväng på dollarstore också. Men såklart var ju dom billiga foppatofflorna slut. Skulle aldrig skrivit det på bloggen. Antar att alla mina bloggläsare skyndade sig före! Haha, eller??

Övningskörde hem. Körde genom stan, glömde stanna vid övergångsställ, sen körde jag även 100 för första gången :P Tog storvägen hem.

Nu ska jag gå och lägga mig, bara två jobbdagar kvar nu ju! Fasen vad fort det har gått! Hoppas vädret är lika fint imorn med. Men jag tror det skulle vara det. Så härligt så.


I spegeln hos farmor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0