Onsdag?

Det kändes verkligen som det var onsdag imorse när jag vaknade. Fattar inte varför men aja.

Igår var jag så jäkla duktig! Jag städade hela mitt rum och gjorde det så fint så! Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att jag städat riktigt på över ett år. Men mamma har typ varit in och dammsugit ibland. Och jag har väl lagt allt jag har på skrivbordet i högar och sånt. Men igår tog jag verkligen tag i allt. Och slängde det som skulle slängas, och la ner saker i lådor och sånt. Ni får kanske se en bild på hur fint det blev sen efter jag har jobbat. Det värsta var ju att jag har ett svart bord, svart byrå och svarta hyllor. Ni anar inte hur lätt det blir dammigt! 10 minuter efter jag hade dammtorkat så låg det nästan ett lager damm igen. Vart kommer det ifrån?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0