Slappt?

Tror det skulle vara en lika slapp dag idag. Vi får se. 
Blev inget solariumsolande igår iaf. Om jag nu ska göra det så får det bli närmre resan. För igår blev det faktiskt ganska soligt och varmt där vid fyra. Men jag vet inte om solen tar så bra då. Men lite borde den ju tagit tycker jag. Haha!

Vi var i alla fall till Jonathan igår. Det blev ju som värsta släktträffen där, hur mycket folk som hellst. Men det var himla trevligt. Kom hem typ 10 halv 11 nån gång. Så då blev det en snabbis vid datorn och sen läggdags på en gång.

Nu ska jag iväg och jobba igen. Undra om vi ska vara ute direkt. Var ju lite störigt när jag kom dit igår, för då skulle vi vara ute direkt. Så jag hade precis klätt av mig också fick jag reda på det, så fick jag klä på mig igen. Men ääh, det går ju som fort.

Vi hörs säkert nåt mer idag. För jag får ju helg sen. Även fast jag ska jobba imorn på kondis så. Och upp tidigt och släppa ut hästar och mocka och sånt. Men jag får helg från dagiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0