Studenten

Ville bara säga att studenten var awesome, förutom att den slutade lite kajko. 
Jag umgicks med Emma, Erica och Agnes. Anders körde runt oss till lite ställen. Och sen var vi på Österäng. Arvid kom också med nån gång däremellan. Ja kul hade vi i alla fall.

Vad har hänt mer då, sen jag skrev?
Jo jag har varit på Wången med Kristian och suttit som tidtagare på en hopptävling. Blev där hela dagen astrött. Hade ju inte sovit länge eftersom det var dagen efter studenten. Efter det for vi och löshoppade Lottas lilla plutt. 

I går jobbade jag fyra timmar på kondis. Fick vara med och stänga och lite sånt. Det var trevligt och fullt upp verkligen hela tiden typ. Knappt så jag hann städa där emellan. Men det gick bra! Jobbar nästa lördag också. 

Idag tror jag att jag ska sola. Ser ju hyfsat soligt ut. Lite lätt molnigt bara... Får se hur det blir!





Kolla altanen pappa har fixat när jag var på praktiken btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0