Turkiet!

Igårkvälls bokade vi en resa till turkiet! Det blir jag mamma och Linnea. Och även Lena och Alice. Dom bokade idag också, till samma ställe och samma dag. Fasen vad härligt! Att bara steka i solen och ha det hur bra som hellst i en vecka. 

Nu sitter jag och kollar på H&M efter kläder. Blev ju så pepp på att skaffa mig lite nytt och fräsht innan vi far. Hittade en fin bikiniöverdel som går att ha till ett par vanliga svarta bikinitrosor, som jag redan är ägare utav. Så den vill jag ha. Jag hittade även en gullig liten klänning, och även en långklänning! Och billigt blev det.

Jag vet att jag inte ska slösa pengar. Men lite nytt måste man ju få köpa sig innan en resa. 

Vi kommer ha det så himla kul! Fan vad jag har velat åka utomlands länge! Ååh vad jag längtar, en månad kvar bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0