Vi steker på

Hela dagen har jag och Marielle stekt. Eller ja, efter jag hade jobbat klart vid 13. Vi tog fram vattenslangen nån gång var tionde minut kanske för att kyla ner oss. Det har ju varit över 30 grader varmt i skuggan! Somnade en stund när det vart molningt, men sen vaknade jag igen av att det blev för varmt. Riktigt skönt har det varit! Jag är ju en sån som inte ens kan ligga i en minut och sola för jag tycker det är för varmt. Men bara man blöter ned sig så går det ju finimang! Speciellt om man blöter huvudet. För håret håller sig ju blött ett tag. Likaså bikinin. Så det kyler härligt.
Dock lär jag ju ha brännt mig idag, men det märker jag väl inte förnst ikväll. 

Och ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Har så många alternativ men inget går typ. Antingen in till ås där det skulle vara grillning mm, med massa folk. Men ingen jag känner vill typ dit, förutom robin då. Men jag vill inte åka dit själv. 
Sen är det ju dans i Brunflo också. Men jag vettefan om jag vill slösa pengar på det. Men det lutar nog mest åt det hållet ändå. 
Annars får jag väl sitta hemma och svulla B&J med Marielle, haha.


Vacker bild, ik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0